مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

اجرای یک استراتژی بازاریابی در معنای مدیر به طور همزمان یکسری شغل میباشد. طراحی اپلیکیشن یک کدام از مهم ترین قسمت‌های یک استراتژی غالب، فرصت‌بندی میباشد. روز‌نگار محتوا که در انگلیسی به آن Content Calendar یا این که Editorial Calendar گفته میگردد، تقویمی میباشد که بازاریابان هنگام اپلیکیشن‌ریزی برای نشر محتوا از آن به کار گیری نمایند.

فرقی نمی‌نماید که مجموعه شما برای یک بلاگ محتوا منتشر می‌نماید رایا پارس یا این که برای رسانه‌های اجتماعی؛ روزنگار محتوا در هر شکل به شما امداد می‌نماید تا روند ایجاد محتوا دسته خویش را پیگیری نمایید و بر تاریخ نشر آنان تحقیق نمایید. بسته به مقیاس و ابهام کمپین‌های بازاریابی مجموعه شما، روزنگار محتوای می تواند هر چیزی باشد: از یک دفتر کار خاطرات کاغذی معمولی گرفته تا یک فولدر اکسل حرفه ای. application با یک روز‌نگار محتوای عالی پیاده سازی گردیده، شما و تیمتان توانا خواهید بود مجموع جنبه‌های محتوای آتی خویش را اپ‌ریزی نمایید.

روزنگار محتوا مشتمل بر چه مواقعی میباشد؟
داده ها مرتبط با هر محتوا که در روزنگار تصویب می‌گردد، مشتمل بر مواقعی میباشد که فقدان هرکدام از آنان شمارا از هدفتان بدور می‌نماید. این مورد ها عبارتند از:

تیتر محتوا
مورد محتوا
تاریخ نشر
اشخاص تهیه و تنظیم کننده محتوا
نوع محتوا
مجموعه‌بندی محتوا
کاربر محتوا
شبکه نشر محتوا
در شکل نیاز میتوانید مورد ها دیگری را هم بدین لیست اضافه نمائید. هر چیزی را که فکر‌می‌کنید‌ به کارایی عالی گروه یاری می‌نماید، در لحاظ بگیرید و هیچ چیز را از مداد نیندازید.

مقصود از تدوین اپلیکیشن محتوا چیست؟
این که برای روند ساخت‌و‌ساز محتوا از قبلی اپلیکیشن‌ریزی داشته باشید، چندین مزیت دارااست. یک کدام از این مزیت‌ها این میباشد که میتوانید قضیه محتوا را با پیش بینی رخدادهای اساسی همگانی گزینش فرمایید. از سوی دیگر در صورتی یک منظره زمان بر دوران از نرم‌افزار محتوا داشته باشید، ترک‌های آن را به وضوح تشخیص خواهید بخشید و خطاها آن را برطرف خواهید کرد. بدین ترتیب میتوانید یک جریان دارای انسجام و منظم از محتوا را ساخت و ساز نمائید.

اشراف شما بدین جریان محتوا، از دیده کاربر مخفی نمی‌ماند و اورا وادار به برقراری تعامل با شما می‌نماید. مناسبت‌های همگانی معمولاً موجی از محتوا را در کانال‌های اجتماعی به‌دنبال دارا‌هستند. از طرفی کاربر نیز درپی محتوای مرتبط بدین موضوعات می شود. اپلیکیشن‌ریزی برای ساخت محتوا در مناسبت‌های همگانی، سبب می شود تا سوار بر این موج، بتوانید بیشترین تعامل را از مخاطبان اخذ نمایید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 31 شهريور 1401 ساعت: 12:46

در سال 2015 گوگل تصمیم گرفت تا با حذف ایموجی‌ در محتوای اکران داده گردیده بر برگه نتیجه ها، طراحی اپلیکیشن وسعت محتوای مخرب را کم کند. رایا پارس ولی به مسافت یکسال آنگاه به کارگیری از ایموجی‌ها را در اسپینت صفحه های را مجاز کرد؛ این اذن از سمت گوگل منوط به به کارگیری ایموجی مربوط به مطالب بود و هم‌چنان هم کاربرد دارااست

به کار گیری از ایموجی و اثر آن بر seo و جايگاه بندی گوگل
گوگل اعلام نموده است که به کار گیری از ایموجی‌ها application به طور بی واسطه در seo وبسایت شما تاثیرگذار نخواهد بود. در منطق گوگل لغات کافی میباشند و اساسا نوع ردیابی رابطه کلمه و واژه با محتوای ورقه به مراتب ریلکس‌خیس از ایموجی برای ربات‌های گوگل میباشد. البته با حدس فرهنگ وتمدن کلی جامعه، نمی‌قدرت کسانی را که روزمره بوسیله ایموجی‌ سرچ‌های خویش را جاری ساختن میدهند یا این که از دیدن آنان استقبال می‌نمایند نادیده بگیریم.

در واقع وقتی که ما با استعمال از ایموجی در گوگل سرچ را آغاز میکنیم، نسبت به کلمه و واژه مترادف در سرچ، نتیجه ها ظواهر گردیده در SERP (شیت حاصل گوگل) برای ما متعدد خواهد بود. به این ترتیب از «ایموجی»‌ تحت عنوان عاملی برای تغییر و تحول نتیجه ها SERP هم می توانیم اسم ببریم. ولی این نقطه نهایی قصه ایموجی ها در گوگل وجود ندارد.

با قراردادن ایموجی‌ها در اسنیپت‌ها میتوانید به خیر و خوبی از گنجایش آنان سود ببرید. فچر اسنیپت به تکه اطلاعاتی در برگه نتیجه ها گوگل گفته میگردد که در بالای حاصل اکران داده می شود. این معرفی‌طومار مشمول تیتر متا (Meta tag)، متای توضیحات (Meta Description) و نشانی کاغذ خواهد بود.

قرارگیری ایموجی در اسنیپت به ارتقا نرخ کلیک (CTR) صفحه ها شما منتهی گردد. با جالب کردن اسنیپت به وسیله ایموجی‌ها میتوانید نرخ CTR صفحه های خویش را ارتقاء دهید. با ارتقاء نرخ کلیک مقام شما در سود صفحه های گوگل تغییر تحول می‌نماید و معیار بازدید بیشتری از صفحه ها خویش را تجارب خواهید کرد. 

مزایای به کار بستن از ایموجی در حاصل گوگل
جلب دقت مخاطبان جوان‌خیس

کاربرد بسیار ایموجی‌ها در سنین 18 تا 30 سال، برای مخاطبان این دوران سنی تبدیل به نوعی هنجار گردیده است. با به کارگیری از ایموجی‌ها با کاربرهای جوان‌خیس خویش رابطه برقرار خواهید کرد و می توانید دربین رقبایی که به استعمال از شکلک ارزشی قائل نمی شوند دراین باره سبقت بگیرید. در‌این مشقت سنی چشم شد‌ه‌است که سرچ‌های خویش را بوسیله ایموجی‌ها اعمال میدهند.

کانال‌های اجتماعی

تنها اینترنت‌وب سایت‌ها نیستند که در اسنیپت خویش میتوانند از ایموجی‌ها در جهت تاثیرگذاری بیشتر بر کاربر استعمال نمایند. بلکه کانال‌های اجتماعی مثل توییتر (Twitter) یا این که یوتوب (YouTube) و... با به کار گیری از ایموجی‌ها در اسنیپت خویش در نتیجه ها گوگل رنک خواهند گرفت و در حالتی که که بازدید از یک توییت، بیو اینستاگرامی و ویدئو یوتیوب در SERP گوگل جايگاه خیر بگیرد، محتوا به مطلبی وایرال تبدیل شود.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 156 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 13:21

نه، درجه گوگل ارتباطی به مرتبه الکسا سایت شما ندارد. طراحی اپلیکیشن البته در حالتی‌که سکو تارنما شما در گوگل بهبود یابد، این زمینه سبب شود که رنک الکسا وبسایت شما عالی خواهد شد. به صورت کلی امتیاز یک تارنما در الکسا مطابق تعداد بازدیدکننده و تعداد بازدید صفحه ها معلوم میشود. رایا پارس هر دو پارامتر فوق را می قدرت از روش طریق های غیرطبیعی و اسپم بهبود اعطا کرد و به همین استدلال امتیاز الکسا به تنهایی ملاک مطلوب بودن و پربیننده بودن یک وب سایت اینترنتی وجود ندارد.

3 اصل اساسی در ارتقا جايگاه وب سایت در گوگل چیست؟
۱. آپ تو دیت صفحه های وبسایت
منطق وب تازه بودن و آپ دیت شدن میباشد؛ application بدین ترتیب گوگل به اپدیت بودن مطالب تارنما شما اعتنا می‌نماید. خوب میباشد برای ساخت و ساز محتوا و آپ دیت کردن مطالب و درج خبرها هزینه فرمائید تا موجب ارتقا بازدید از وب سایت خویش گردیده و غالب به ارتقای جايگاه تارنما در گوگل بشوید.

۲. تحقیق رقبا
هیچ حوزه ای باقی نمانده میباشد که فقط شما وارد آن گردیده باشید و بی حریف باشد؛ به این ترتیب همواره رقبا و همیاران خویش را ذیل لحاظ بگیرید. به آن تیم از عبارات کلیدی را که رقبای شما غرض کار خویش قرار داده اند، اعتنا فرمائید و بر روی آن کلمه ها سپرده گذاری نمائید. همینطور عبارات کلیدی ای را که هنوز کسی به صورت بدون شوخی روی آنها شغل نکرده میباشد، مورد قابل قبولی برای شما می‌باشند. با تیز بینی در رصد رقبا، میتوانید خیلی زود پیروز به ارتقا مرتبه وب سایت خویش بشوید.

۳. بک لینک و پیوند های کیفیت بالا
لینک و پیوند هایی که به وب سایت شما ارجاع می‌دهند، در ارتقاء سکو وبسایت در گوگل اثر دارا هستند؛ ولی می بایست حواستان باشد تا از تارنما های دارای اعتبار بک لینک و پیوند بگیرید؛ در غیر این شکل، شاید موجب تنزل سکو تارنما شما هم بشود. وب سایت هایی که از ان ها بک لینک و پیوند اخذ میکنید، بایستی در حوزه تخصصی شما فعال باشند تا کیفیت عالی محسوب بشوند. بعضی خرید لینک و پیوند را توصیه میکنند البته خوب میباشد بک پیوند را به طور طبیعی بگیرید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 98 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 13:11

برای فعالسازی SSL در وردپرس قادر خواهیم بود از یک پلاگین به کارگیری کنیم. طراحی اپلیکیشن پلاگین‌های اکثری در مارکت خویش وردپرس وجود دارا‌هستند که‌این فعالیت را اعمال میدهند البته شایسته ترین پلاگین در این مورد Really Simple SSL یا این که Easy SSL میباشد. این پلاگین به صورت اتومات تارنما وردپرسی را به SSL منتقل می‌نماید. پس در صورتی نشانی وب سایت شما همچنان پیشوند HTTP داراست، برای تبدیل آن به HTTPS قسمت تحت را که مرتبط با فعال‌ساز‌ی این پلاگین میباشد استیناف فرمائید.

پلاگین Really Simple SSL را از مخزن وردپرس یا این که به طور دستی نصب فرمایید.
بعداز نصب آن را با زدن روی دکمه Activate Plugin فعال فرمایید.
آنگاه وارد پیکربندی خویش پلاگین گردیده و روی Activate SSL بزنید.
آنگاه به صورت خود کار از مدیر وردپرس بیرون می شوید.
پس از اینکه مجدد به ان وارد شدید، میبینید که‌این گواهینامه روی وبسایت شما فعال شد‌ه‌است.
فراگیری فعال‌سازی SSL در وردپرس
غیروابسته از نصب بوسیلۀ پلاگین وردپرس، ما می توانیم آن را به طور دستی نیز نصب کنیم. رایا پارس برای اینکار فرایند پایین را دنبال فرمائید:

وارد تارنما sslforfree.com گردید.
در صفحۀ اساسی وب سایت در بخش نشانی توشه جان دار، نشانی سایتی که می خواهید گواهینامه SSL برایش صادر خواهد شد را وارد فرمایید و روی Create Free SSL Certificate کلیک فرمائید.
آن‌گاه به سمت کاغذ تشکیل داد اکانت کاربری هدایت می شوید.
پس از تشکیل داد این اکانت مجدد وارد برگه اساسی می شوید. در‌این شیت روی New Certificate کلیک نمایید.
در مرحله آینده، نشانی تارنما را مجدد در جعبه مو جود وارد کرده و روی Next Step کلیک فرمائید.
درین مرحله بایستی تعیین نمائید که یک SSL 90 روزه مجانی میخواهید یا این که یک SSL سالیانه مبلغی. با گزینش گواهینامه SSL سه ماهه، می بایست بعداز سپری شد این فرصت، به‌این تارنما برگردید و آن را مجدد برای 90 روز دیگر احیا فرمایید. نوع SSL را تعیین نمائید و وارد مرحله آن گاه گردید.
درین مرحله بایستی نام‌و‌نشان خویش و همینطور اینکه حقیقتا مالک آن وبسایت می‌باشید  application را ثابت نمایید. این فعالیت به 3 نحوه ارسال نشانی اینترنتی پذیرش، افزودن یک رکورد CNAME به سرور هاست و یا این که از روش آپلود فولدر HTTP قابل اجرا میباشد. یکی‌از این نحوه‌ها را تعیین و نام‌و‌نشان خودتان را پذیرش فرمائید و آن گاه روی Verify Domain کلیک نمائید.
بعد از پذیرش اعتبار، گواهینامه شما ساخت‌و‌ساز گردیده و شما میتوانید آن را دانلود فرمائید.
حال شما می بایست این پوشه را در هاست خویش آپلود نمائید. بسته به اینکه از چه هاستی به کار گیری میکنید این فرآیند ممکن میباشد متعدد باشد.
معمولا در هاست‌ها بخشی به اسم SSL/TSL وجود داراست که با رجوع و برگشت به آن قسمت می توانید فولدر SSL خویش را آپلود فرمایید.
بدین ترتیب وبسایت شما دارنده گواهینامه SSL می گردد.

رفع اختلال ریدایرکت از http به https بعداز نصب SSL در وردپرس
برای اینکار جداگانه از شیوه استعمال از پلاگین‌ها می توانید یکسری شغل جاری ساختن دهید. در واقع در صورتی ریدایرکت بعداز نصب SSL از روش پیکربندی خویش وردپرس به صحت اجرا نگرفت می بایست سراغ تغییر‌و تحول نشانی وب سایت در دیتابیس بروید.

برای اینکار می بایست وارد قسمت phpMyAdmin هاست خویش گردید و روی دیتابیس خویش از لیست سمت چپ کلیک فرمایید. بعد در لیست اواسط دنبال جدول wp_options بگردید و روی آن کلیک فرمائید. بعد در جعبه بالا سمت راست روی آیتم Edit نصیب home و site url بزنید تا محتوای جدول قابل دستکاری خواهد شد. به‌دنبال در جعبه زیرین بایستی http را به h

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 147 تاريخ : پنجشنبه 24 شهريور 1401 ساعت: 12:45

Google Analytics به شما این امکان را میدهد طراحی اپلیکیشن که تارنما خویش را در هر لحظه رصد فرمائید. داده ها مهمی پیرامون نقاط ضعف و نقاط قوت خویش به دست بیاورید و استراتژی خویش را بر حسب چیزهایی که از آن آموخته‌اید، سازماندهی نمائید.
•    شما با به کار گیری از یک Dashboard که همچون یک تخته اعلانات میباشد، می توانید با اولی نگاه مهم ترین داده ها را به دست بیاورید. تعداد کسانی که در هر لحظه در وبسایت شما حضور دارا هستند آگهی میگردد و میتوانید مشاهده کنید که هر شخص در چه کاغذ‌ای قراردارد.
•    با به کار گیری از این ابزار میتوانید مشاهده کنید رایا پارس که کدام یک از کمپین‌های تبلیغاتی بیشترین معیار بازدید کننده‌‌ها را برای تارنما شما آماده کرده‌اند.
•    در گوگل آنالیتیکس اطلاعاتی بر اساس وضعیت جغرافیایی بازدید کنندگان شما وجود دارااست و میتوانید دریابید که بازدید کنندگان وبسایت شما بیشتر از چه کشورهایی میباشند. (دقت داشته باشید که در‌این ابزار فقط مرز و بوم هر بازدید کننده معین می‌شود و نمی‌توانید اشخاص را با جزئیات بیشتر وضعیت‌یابی نمایید)
•    میتوانید بفهمید که اشخاص بیشتر در پی چه چیزی می‌باشند و کدام محتوای تارنما شمارا بیشتر می خوانند. کیوردهایی که در‌این نصیب به شما اکران می گردند بیشتر از دیگر کیوردهای به عمل رفته در تارنما شما در گوگل کاوش گردیده‌اند.
•    داده‌های مرتبط با محتوایی که بیشترین بازدید را در وبسایت شما و در یک برهه زمانی معین داشته‌اند را در گوگل آنالیتیکس میتوانید بیابید.
•    با اعتنا به داده‌هایی که در گوگل آنالیتیکس ارائه گردیده است می توانید بدترین صفحه های خویش را شناسایی نمائید. همینطور این قابلیت وجود دارااست که صفحه ها را با جزئیات بیشتری پژوهش نمائید تا نقاط ضعف هرمورد از آن‌ها‌را دریابید و رفع فرمایید.
•    همان گونه که میدانید، تلفن همراه به طور چشمگیری در جستجوی وب پرورش یافته میباشد application و نیمی از جستجوهای وب با تلفن همراه شکل میگیرد. با ابزار گوگل آنالیتیکس میتوانید همت ورژن گوشی وب سایت خویش را رسیدگی نمایید و مشاهده کنید که تا چه حد وبسایت شما mobile friendly میباشد.
•    در حالتی که در تارنما خویش قسمت کاوش داشته باشید، با استعمال از ابزار Google Analytics می توانید مشاهده کنید که اشخاص بعد از ورود به وب سایت شما، در‌پی چه نوع محتوایی می گردند.
•    نرخ پریدن وبسایت خویش را شناسایی فرمائید. می توانید ملاحظه کنید که هر بازدید کننده چه ترازو از فرصت خویش را صرف حضور در تارنما شما می‌نماید. یک شخص ممکن میباشد به محض ورود به وبسایت شما از آن بیرون خواهد شد، پس با شناسایی عواملی که سبب خروج وی گردیده، می توانید bounce rate (نرخ پریدن) وب سایت را کاهش دهید.
•    میتوانید سن، جنسیت و علایق بازدیدکنندگان وب سایت خویش را بفهمید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 128 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 13:58

برای تولید یک استراتژی غالب برای بهینه سازی، طراحی اپلیکیشن آغاز می بایست رویت کرد کلی از سعی فنی وبسایت خویش داشته باشید. برای پژوهش وب سایت خویش از نگاه فنی عالی میباشد مورد ها پایین را در حیث بگیرید:

کدهای 404، 401، 410، 503، 505
ساختار تارنما و پیوند های داخلی
URL های تکراری و اشتباهات محتوای تکراری
نقشه تارنما XML و داشتن پوشه robots.txt
گواهینامه SSL
seo منفی (بک لینک و پیوند های مضر که به سایت شما اشاره می نمایند)

برطرف کردن اشتباهات مرتبط با خزیدن و نمایه سازی را در حق تقدم قرار دهید.
زمانی که تارنما املاک خویش را برای ارکان فنی پژوهش کردید، رایا پارس می بایست روی رفع خطاها مرتبط با ایندکس و نمایه سازی صفحه ها تمرکز نمائید. شما می‌توانید شایسته ترین محتوای جهان را داشته باشید، البته در حالتی که به وسیله موتورهای کاوش خزیده و ایندکس نشود، ارزشی از نگاه seo نخواهند داشت. گونه های مشکلاتی که میتوانند بر خزیدن تأثیر بگذارند عبارتند از پیوند های شکسته، URL های کهن، نقشه وب سایت خطا، تکراری بودن برگه و سرعت بار گذاری تحت.

طرز ساخت تعامل با خویش را مشخص و معلوم نمائید.
باور نتیجه ها فرمائید که عموم میدانند به چه شکل با شما در تماس باشند و در کجا میتوانند شمارا پیدا نمایند. برای این شغل، به طبع سرویس ها خویش را فهرست فرمائید و پست های مرتبط به آن را به تارنما خویش اضافه نمائید. application تا جایی که ممکن میباشد، محتوای وبسایت خویش را مستقر سازی فرمایید و اسم، نشانی و جزئیات تماس با خویش را در مکان وبسایت از اینترنت سایتتان مانند (فوتر) قرار دهید.

از اسکیما به کار گیری نمائید.
اسکیما که همینطور تحت عنوان داده های ایجاد کرد یافته شناخته شد‌ه‌است،  کد HTML میباشد که شما می‌توانید به وبسایت خویش اضافه فرمائید. این کد به موتورهای کاوش امداد می نماید تا داده ها در وبسایت شما‌را شل خیس شعور کرده و به نوبه خویش، به مشتریان بالقوه شما برای یافتن محتوای شما امداد خواهد کرد.  برای بهبود seo وبسایت املاک خویش اسکیما بسیار کاربردی خواهد بود.

تارنما خویش را به طور ریسپانسیو پیاده سازی نمایید.
برای به حداکثر رساندن دسترسی به وبسایت خویش، بایستی اینترنت سایتی برخورد گرا و یا این که ریسپانسیو تولید فرمایید. مشتریان شما با یقین وبسایت شمارا از روش گوشی خویش بازدید می نمایند. به این ترتیب موردنیاز میباشد که پیاده سازی قابل قبولی داشته باشد. یک وبسایت ریسپانسیو مبنا و شالوده seo مطلوب میباشد. وقتی که سایت شما به صورت مطلوب پیاده سازی گردیده و ریسپانسیو باشد، می‌توانید تمرکز خویش را بر روی seo آن قرار دهید.

بک لینک و پیوند ساخت‌و‌ساز فرمایید.
بک لینک و پیوند ها یک نوعی از لینک و پیوند ها می باشند که از تارنما های دیگر به تارنما شما اشاره می نمایند. از جمله یک بک لینک و پیوند قادر است از طرف خبر نامه و خبرنامه ی آنلاین باشد. بک لینک و پیوند‌های محلی سیگنال‌هایی را به موتورهای کاوش ارسال می‌نمایند که‌این سیگنال ها به تأیید اعتبار محلی شما یاری می‌نماید. همینطور بک لینک و پیوند ها ترافیک را به سمت وبسایت شما ارجاع و هدایت می نمایند.

از ابزارهای تجزیه و ارزیابی اینترنت استعمال نمائید.
برای  بهبود سئوی وبسایت املاک خویش، بایستی داده هایی را در باب روش اخلاق و رفتار مشتریان بالقوه در تارنما خویش گردآوری و تجزیه و بررسی فرمایید. ابزارهای تجزیه و چک اینترنت مانند گوگل آنالیتیکس به شما این قابلیت و امکان را می‌دهند که اطلاعاتی را در باب روش خلق و خوی یوزرها در سایتتان را گردآوری کرده و از آن‌ها برای بهبود سایتتان به کار گیری نمایید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 135 تاريخ : پنجشنبه 17 شهريور 1401 ساعت: 13:52

یک کدام از دیگر از نکات بسیار اساسی در بهینه سازی تکنیکال داشتن نقشه وبسایت (sitmap) به طور فولدر XML و معرفی آن به موتورهای کاوش میباشد. طراحی اپلیکیشن نقشه وب سایت فایلی میباشد که به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا هنگام خزش فهم و شعور صحت از وبسایت شما و ساختار آن داشته باشند. در واقع شما یک نقشه خط مش کاوش دارید که به موتورهای کاوش می گویند رایا پارس دقیقا هر کاغذ کجاست.

این پوشه دربردارنده داده ها مفیدی از هر شیت وبسایت میباشد که مشتمل بر مفاد پایین میگردد:

واپسین باری که روی یک شیت تغییراتی ایفا گردیده است.
حق تقدم‌های وبسایت شما چیست.
هر تعدادی وقت یک توشه به‌روزرسانی میگردد.
فعال‌کردن قابلیت و امکان AMP برای اکران عالی در گوشی
AMP یک کدام از پروژه‌هایی میباشد که با غرض ارتقاء سرعت جابجایی محتوا روی دستگاه‌های گوشی از روش کد‌های خاص به اسم AMP HTML بوسیله گوگل حمایت می گردد. ورژن‌های AMP صفحه های شما خیلی سریع‌خیس روی دستگاه‌های تلفن همراه بار گذاری میگردند. این عمل توسط اکران نپخته محتوا و کدها به طور متنی در کنار تصاویر و ویدئو جاری ساختن می‌گردد و اسکریپت‌ها، application ایده ها و هیبت‌ها غیرفعال میگردند. از آنجایی که ورژن‌های AMP صفحه های سریع‌خیس لود می گردند، بدین ترتیب میل مخاطبان به قرائت و به اشتراک‌گذاری آن ها بیشتر میگردد و در فیض از منظر بهینه سازی اتفاقات خیر و خوبی زیرا ارتقا فرصت ماندگاری در وب سایت و اخذ تعداد متعددی بک‌پیوند کیفیت عالی میسر می گردد. علاوه بر اینکه بعضی اوقات گوگل جایزه نیکی برای صفحه ها AMP در لحاظ میگیرد و آنان را در شیت اکران حاصل فراتر آرم میدهد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 213 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 13:30

براین اساس در‌حالتی که یک طراحی اپلیکیشن در مشهد کد رایا پارس نخستین application غامض دارید و میخواهید آن را حل نمائید، چه کاری می توانید تحت عنوان یک رئیس اعمال دهید؟ عالی، ترفند این میباشد که داده ها را از هرکدام از کارکنان بگیرید و بعد با آنان فعالیت کرده تا به آنها در حل مسائل یاری نمایید. فرایند این شغل به طور تقریب این سیرتکامل میباشد:

1. از هرمورد از اعضای گروه خویش بخواهید تا لیستی از آنچه که عمل آنها را در کدنویسی مختل می‌نماید بنویسند. علامت‌های عدم وضوح کد چیزهایی مانند عکس العمل‌های احساساتی در ارتباط با کد، جنجال و سردرگمی در زمینه‌ی کد، حس در باب این مسأله که در حالتی که به قسمتی از کد دست بزنید وخیم میشود، اشتباهات باصرفه‌سازی و غیره میباشد. بدین ترتیب بایستی به سؤالاتی همچون این سؤالات جواب دهید: آیا در کد قسمتی وجود دارااست که عوض کردن آن سبب عصبی شدن‌‌مان می شود؟ یا این که آیا بخشی وجود دارااست که کارمان را مختل کرده و ما‌را ناامید می‌نماید؟

هر مهندس برنامه می بایست لیست خویش را تهیه و تنظیم نماید. ما سفارش نمی‌کنیم که سیستمی را برای گردآوری‌آوری این لیست پیاده نمایید. صرفا اشخاص مسائل را با هر روش‌ای که برایشان بی آلایش‌خیس میباشد، برای خودشان بنویسند. یکسری روز به آنان مجال دهید تا این لیست را بنویسند. آن ها ممکن میباشد طی این مجال به چیزهای دیگری اندیشه نمایند.

لیست نباید تنها در خصوص کد مبنا شما باشد، بلکه می تواند درخصوص هر کدی که توسعه و گسترش‌دهنده با آن فعالیت کرده یا این که از آن به کار گیری نموده است باشد.

در‌این مرحله در پی آیه‌ها هستیم، خیر انگیزه. گسترش دهندگان میتوانند مفاد جان دار در‌این لیست را روی هم رفته یا این که به صورت مشخص و معلوم بنویسند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 111 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 14:01

نرم‌افزار کلاینتی که می خواهید ساخت و ساز نمائید طراحی اپلیکیشن در مشهد یک رایا پارس اپ اینترنت application بر مبنای React میباشد که از API‌ای که در نصیب یک ساختید به کارگیری خواهید کرد. Web API لیستی از کتاب‌ها را برمی‌گرداند، البته از آنجایی که توکن تایید صلاحیت دسترسی برای اخذ داده‌ها مورد نیاز میباشد، شما با مسائل مرتبط با احراز نام‌و‌نشان و جواز دسترسی مواجه خواهید شد.

بایستی با بوت استرپ کردن اساس نرم افزار React استارت نمائید. تعدادی گزینه برای ساخت و ساز اپلیکیشن React وجود داراست، مثل استارت از آغاز؛ که با به کارگیری از یک کدام از یک‌سری پوسته‌های boilerplateای مو جود در اینترنت، یا این که با به کارگیری از ابزار create-react-app می توانید این شغل را جاری ساختن دهید.

به کارگیری از ابزار create-react-app مزایای متعددی داراست:

1. نرم‌افزار React را تنها در چندین دقیقه فعال سازی می‌نماید.

2. برای به کارگیری از دور و بر توسعه و گسترش مهیا میباشد که نیازی به تنظیمات غامض ندارد.

3. به طور کامل مستندسازی شد‌ه‌است.

4. این ابزار بوسیله خویش مجموعه React پیشرفته میباشد و ضمانت می‌نماید شایسته ترین طرز برای عمل با React در آن ایفا گردیده است.

البته این ابزار create-react-app چیست؟ این ابزار واسط خط دستور (CLI) میباشد که به شما اذن می دهد یک SPA بر طبق React را سوای نیاز به تنظیمات transpilerها، رسیدگی‌کننده‌های سینتکس، bundlerهای ماژول، مجری‌های وظایف و بقیه وظایف/ابزارهای ما یحتاج به وسیله پیشرفت نو جاوااسریپت تولید فرمایید. این ابزار بر شالوده Node.js میباشد و قادر است با تایپ کردن امر پایین روی دستگاه شما نصب خواهد شد:

npm install -g create-react-app
نکته: در‌حالتی که Node.js و NPM را روی دستگاه پیشرفت خویش نصب ندارید، به شیت دانلود Node.js بروید و آیین نامه‌ها را دنبال فرمایید.

بعداز اینکه create-react-app را نصب کردید، می توانید با تایپ کردن امر تحت در console window اپلیکیشن React خویش را بسازید:

create-react-app react-auth0
این امر فولدری به اسم react-auth0 در فایل روان ساخت و ساز می‌نماید، همینطور در‌این فولدر آحاد مورد ها ما یحتاج برای یک SPA خرد بر پایه ی React (که می تواند فعالیت نماید) را قرار خواهد بخشید. روند تولید ممکن میباشد یک‌سری دقیقه ارتفاع بکشد چون می بایست تنی چند از پکیج‌های NPM که برای پروژه ما یحتاج میباشد را دانلود نماید.

بعداز اتمام فعال سازی نرم افزار، می توانید آن را با دستورها پایین انجام نمایید:

# move into the new directory
cd react-auth0

# start the development server
npm start
بعداز یک سری ثانیه، مرورگر پیش‌فرض شما گشوده گردد و برگه پایین را مشاهده خواهید کرد:

 

این بدان معناست که اپلیکیشن در درحال حاضر فعالیت میباشد و مهیا میباشد تا آغاز نمایید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 98 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 13:43

1.از caching برای داده هایی طراحی اپلیکیشن در مشهد که دائما رایا پارس تغییر میکند application استعمال نکنید.

2.از caching برای منطق اهراز نام و نشان به کارگیری نکنید.

3.از caching برای داده هایی که بر هر استفاده کننده یکتا میباشد به کار گیری نکنید.

4.از caching برای داده هایی که ندرتا به کار گیری می‌شود نظیر برگه ی نگهداری حریم محرمانه استعمال نکنید.

5.از caching برای برگه ی ارور ها به کارگیری نکنید.

6.از caching برای داده هایی که غالبا به کار گیری می گردد و یک داده قادر است به وسیله کلیه ی یوزرها استعمال شود به کار گیری فرمایید.

7.مدام از caching برای تصاویر یا این که پوشه های مدیا به کار گیری کنیم.

عمدتا قادر خواهیم بود داده های خویش را به سه شیوه در ASP.NET MVC ذخیره کنیم.

1.ذخیره ی داده های استاتیک

2.ذخیره ی همگی یا این که قسمتی از ورقه که از خصوصیت OutputCache به کار گیری می نماید.

3.ذخیره ی داده های به اشتراک گذارده گردیده

ذخیره ی داده های استاتیک

فرصت پیاده سازی هر سایت، ما از محتوا های استاتیک به کارگیری میکنیم. عمدتا محتوا های استاتیک یعنی بخشی از داده که به طور دینامیک تغییر تحول نمی نماید مثل تصاویر، پوشه های CSS و JavaScript و غیره. این موردها حقیقتا هنگفت می‌باشند و لود آنها از سرور عمل فرصت بری میباشد. آیا میدانید چه مقدار مجال برای بار گذاری این محتوا های اثبات صرف میشود؟ این مجال بیش تر از 60% وقتی میباشد که ما مصرف میکنیم البته این طبیعی میباشد ولی در شرایطی که از محتوا های اثبات بیشتری به کارگیری کنیم به این ترتیب بطور حتم فرصت بیشتری برای بار گذاری نیاز میباشد.

اکنون این پرسش پیش می‌آید که "آیا می بایست این محتوا ها را هر توشه که از یک کاغذ روی یک مرورگر بارها و بارها به کارگیری می‌کنیم دانلود کنیم؟"

پاسخ نه میباشد. مراحل دانلود بایستی بخشی از وهله ی اولیه باشد خیر هربار این شغل را اعمال دهیم. بدین ترتیب کاری که میتوانیم اجرا دهیم استعمال از Static Content Caching در ASP.NET MVC میباشد. اینجا برای ذخیره سازی محتوا های استاتیک ذخیره گردیده در یاد و برای دسترسی به به عبارتی شیت بارها و بارها به مکان دانلود کردن مجدد ی همگی ی محتوا های اثبات از سرور اطلاعات را از خاطر ی cache اخذ می‌کنیم.

اذن دهید این زمینه را با اینکه چه گونه قادر خواهیم بود به محتوا های استاتیک با به کار گیری از caching در ASP.NET MVC دست بیابیم بیشتر متوجه شویم.

اینجا یک نرم افزار ASP.NET MVC 4 ساخته ایم. در شرایطی‌که نمیدانید که چه گونه یک نرم افزار Asp.Net MVC بسازید کافی میباشد به نوشته‌ی علمی ی قبل رجوع‌کنید. بعداز ایجاد کرد یک نرم افزار به Index View در HomeController که به طور خود کار با به کارگیری از کد تحت ساخته میگردد بروید. اینجا می‌توانید مشاهده کنید که صرفا سه عکس اضافه کردیم. برای اکران این شغل سه عکس از گوگل دانلود کردیم و شما میتوانید این عمل را با هر عکسی جاری ساختن بدهید براین اساس هنگامی نرم افزار را اعمال میکنیم این عکس ها در هر توشه از سرور دانلود میگردند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 13:39

1.در یک طرف بودن با یوزرها

تجربیات ی کاربری (UX) صرفا طراحی اپلیکیشن در مشهد یک تکنیک رایا پارس بهینه سازی application وجود ندارد بلکه برای هسته ی سئو ضروری میباشد. یک تابع مرتبه یک موتور کاوش شایسته ترین جواب ممکن را به پرسش استفاده کننده آماده می نماید. هر فاکتور سکو بندی مستقل ( مثلا نکات آورده شده درین نوشته‌ی‌علمی) دلیل مهم UX میباشد.

چنانچه وقت خویش را در یک تارنما اثرگذار برای یوزرها صرف نمیکنید ، تارنما شما فرصت متعددی را برای بار گذاری نیاز خواهد داشت و یا این که به پرسش صحت جواب نخواهید بخشید و یوزرها وب سایت شمارا رها خواهند کرد و این قضیه بازتابی نیکی روی وب سایت شما نخواهد داشت.

با یوزرها آغاز نمائید و خویش را در حالت آن‌ها قرار بدهید و سایتی بسازید که کاربردی باشد.

از خودتان بپرسید:

آیا وب سایت شما با‌گاز بار گذاری شود؟( سرعت کاغذ)

آیا شما به سوال ها آنان جواب می دهید؟( کلمه ها کلیدی و استراتژی محتوا)

آیا یافتن جواب برای یوزرها سریع و سهل وآسان میباشد؟ (طرح بندی شیت)

آیا کاری برای تمرینات آتی به آن‌ها می دهید و آیا درصورت عشق آنان میتوانند به راحتی از وبسایت شما بیاموزند؟(مسیر دهی و ساختمان وب سایت)

هریک از شایسته ترین تمرینات شالوده ای بهینه سازی در مقادیر سایت های کاربردی ریشه دارا‌هستند.

2.لینک و پیوند می‌خواهید؟ رابطه بسازید.

گوگل پیوند ها را بسیار هنگفت می نماید چون شایسته ترین خط مش برای اندازه گیری این میباشد که آیا به اشخاص دیگری بجز خودتان مرتبط می‌باشید یا این که خیر.

در قبل ایجاد کرد لینک و پیوند در autopilot و مشاهده ی مرتبه بندی در آن سهل وآسان بود. البته همچنان گوگل زرنگ میباشد و به‌دنبال راهی برای ارتقاء اقتدار حقیقی وواقعی UX میباشد که بوسیله پیوند های spammy در گیر خلل نشود.

خیر فقط کیفیت خوب بودن پیوند های وبسایت بیش تر از هروقت دیگری اصلی میباشد بلکه کاری زمانبر و سخت میباشد.

همت فرمایید از تاکتیک " اینجانب متوجه گردیده ام که شما در باره ی موضوعی که اینجانب در مورد آن نوشته ام مقاله نوشته اید دوست دارید که به نوشته‌علمی ی اینجانب پیوند دهید" مسافت بگیرید.

به طور آفلاین در باره ی تشکیل داد پیوند ها با اتصالات حقیقی جستجو فرمائید. به یک سازمان که شما‌را تحت عنوان یک کدام از اعضای خویش لیست خواهند کرد بپیوندید یا این که یک کمپین بازار یابی مربوط به بیزنس خویش استارت فرمایید. پیوندها را تشکیل دهید و در پی آن لینک و پیوند ها خواهند آمد.

3.لغات بسیار اصلی می‌باشند.

این معنا به اولی نکته ی تجارب ی کاربری برمی خواهد شد ولی به اندازه ی کافی اساسی است که در اینجا نیز آن را پژوهش کنیم. اینجا درباره تعیین کلمه ها کلیدی صحیح حرف نمی‌‌کنیم (که مختصرا به آن خوا‌هیم پرداخت) تغییرات جزئی در گزینش لغت ها زبانی که از آن به کار گیری می‌کنیم نرخ کلیک را فی مابین 10 درصد تا 60 درصد تغییر و تحول خواهد بخشید که (همان گونه که پیش بینی می زنید) این تغییر و تحول سبب بهبود سئو شما میگردد.

فرصت گزینش، یک گویش صحیح گزینش فرمائید و آن را به طرز ای موءثر مدیر نمائید با این شغل شانس بهتری در جذب و تغییر تحول یک استفاده کننده خواهید داشت. پژوهش ها علامت می‌دهد که عموم به زبانی که منعکس شدن دهنده ی خویش آن هاست بیشتر عکس العمل میدهند.

ضمن این ها اینکه بدانید چه طور عنوان ها خویش را جالب خیس فرمائید و مطالب خویش را متقاعد کننده خیس ارائه دهید به شما در پررنگ بودن در SERPها امداد خواهد کرد.

غلط نکنید و تنها روی یک اصل تکنیکی کار کشته توکل نکنید، طریق ی نویسندگی خویش را تغییر‌و تحول دهید و ایده پرداز باشید.

ترفند سابق قابل قبول برای تایپ کردن یک گزاره یا این که تکرار یک سری طرز قادر است یک خط مش اثرگذار برای عبور از محدودیت های مو جود در اختراع باشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 14:09

درین نوشته‌ی‌علمی طراحی اپلیکیشن در مشهد درباره رایا پارس ایجاد کرد application نرم افزار Angular 5 با 5 قدم با به کارگیری از dotnet cli حرف خوا‌هیم کرد. به این ترتیب آغاز 5 قدم ما یحتاج را معرفی خوا‌هیم کرد و آن‌گاه نکاتی در‌این عمل می بایست مدنظر داشته باشید را معرفی می‌کنیم و درباره‌ی هرمورد از آن‌ها توضیح خوا هیم بخشید.


تا قبل از این پستی درباره‌ی ایجاد کرد نرم افزار Angular 4 با Visual Studio 2017 داشتیم و بعد در خصوص افزایش نرم افزار Angular 4 به Angular 5 با Visual Studio 2017 حرف کردیم. جدیدا گروه ASP.NET ورژن ی release candidate از template های Single-Page Application را منتشر کرد. این template ها به پیشرفت دهندگان اذن ی تشکیل داد نرم افزار SPA را بر اساس Angular, React و React با Redux می‌دهد. در حین تایپ کردن این پست طراحی برنامه گردیده است که ورژن ی پایانی در اوایل سال 2018 منتشر گردد. این پست روش ی ایجاد کرد یک نرم افزار Angular 5 با 5 قدم با به کار گیری از dotnet cli را علامت میدهد.

ایجاد کرد یک نرم افزار Angular 5 با 5 قدم با به کار گیری از dotnet cli

در‌پی 5 قدم برای تشکیل داد یک نرم افزار Angular 5 با استعمال از dotnet cli وجود دارااست.

گام1: نصب template ها

dotnet new --install Microsoft.DotNet.Web.Spa.ProjectTemplates::2.0.0-rc1-final
گام2: ایجاد کرد یک نرم افزار تازه Angular

dotnet new angular
گام3: تغییر تحول متغیر دور و بر به “Development”

SET ASPNETCORE_Environment=Development
گام4: Build کردن نرم افزار

dotnet build
گام5: نهایتا اجرای نرم افزار

dotnet run
همین. URL را از command prompt نسخه برداری فرمائید و مرورگر را گشوده فرمایید اکنون شما خواهید روئت کرد که نرم افزار Angular 5 در هم اکنون جاری ساختن میباشد. این قضیه بسیار بی آلایش و جالب میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1401 ساعت: 13:52

React-Bootstrap ترکیبی طراحی اپلیکیشن در مشهد از دو رایا پارس فریمورک application توانمند برای ایجاد کرد کتابخانه ای با امکان به کار گیری ی دوباره از اجزای فرانت-اند می باشد. شما با به کارگیری از این کتابخانه می توانید سوای تایپ کردن کد مازاد و تکراری نمایی از یک تارنما بوتسترپ را داشته باشید؛ چون این کتابخانه به جاوا اسکریپت اذن می دهد تا رندر کردن کاغذ را در سطحی فراتر از HTML و CSS ایفا دهد. اما این مورد را در لحاظ داشته باشید که ورژن ی 1.0 این پکیج در طول تایپ کردن این متن هنوز عرضه نشده اما شما می توانید در همین ورژن نیز پتانسیل بالای این پکیج را برای بسط ی توسعه یافته ببینید.

 

-Material-UI
در صورتی‌که در‌پی استعمال از متریال طراحی صفحه گوگل همدم با ری اکت میباشید، Material-UI با به کار گیری از گروه ای از کامپوننت های ری اکت این فعالیت را برای شما اعمال می‌دهد. شما گستره ای کلان از کامپوننت ها مثل App Bars، Auto Complete (کامل شدن خود کار)، Badges (آرم ها)، Buttons(دکمه ها)، Cards (دکمه ها)، Dialog Boxes (باکس های مذاکره)، Icons (آیکون ها)، Menus (منوها)، Sliders (اسلایدر ها) و تعدای دیگر از کامپوننت ها که در ری اکت – ولی بر مبنای متریال طراحی صفحه – مندرج اند را خواهید داشت.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 13:39

Public

هر صفتی که با کلمه و طراحی اپلیکیشن در مشهد واژه ی رایا پارس کلیدی public تعریف application و تمجید خواهد شد فارغ کلاس آزادانه قابل دسترسی میباشد. همان طور که در نمونه قبلی دیدیم تمامی ی متغیر هایی که با واژه ی کلیدی public تمجید گردیده اند سوا کلاس در یک شئ دردسترس بودند. اعتنا فرمایید که چنانچه ما هیچ سطح دسترسی را مشخص و معلوم نکنیم TypeScript ، public را تحت عنوان سطح دسترسی پیش فرض درنظر میگیرد این مسئله برهان این میباشد که در جاوااسکریپت تمامی چیز بطور پیش فرض public میباشد.

Private

هنگامی یک صفت تحت عنوان Private درنظر گرفته می‌گردد سوا کلاس قابل دسترسی وجود ندارد. هنگامی که از TypeScript به کار گیری می‌کنیم محدوده ی دسترسی به متغیر های Private فقط در خویش کلاس میباشد. از آنجایی که در جاوااسکریپت سطح دسترسی نداریم با اعضای private همچون اعضای public عکس العمل میگردد.

 Protected

سعی واژه ی کلیدی Protected همچون private میباشد با این تفاوت که متغیر های Protected در کلاس های مشتق گردیده نیز دردسترس میباشد. کد ذیل یک مثال از اینگونه مثالی میباشد:

class base{
protected id: number;
}
class child extends base{
name: string;
details():string{
retu `${name} has id: ${this.id}`
}
}
در کد قبلی کلاس فرزند را برپایه ی کلاس والد توسعه داده ایم و به صفت id در کلاس فرزند دسترسی داریم. چنانچه یک شئ از کلاس فرزند بسازیم گشوده هم به صفت id از خارج دسترسی نداریم.

Readonly

همانگونه که از اسم این سطح دسترسی پیداست بعد از اینکه به صفتی با سطح دسترسی Readonly کمی را نسبت دادیم دیگر قابل تغییر و تحول وجود ندارد. به یک صفت readonly صرفا در طی ایجاد کرد متغیر یا این که در خالق می اقتدار یک مقدار نسبت اعطا کرد.

 

در کد بالا در خط 5 یک نادرست داریم که میگوید صفت readonly میباشد و نمی اقتدار کمی برای آن گزینش کرد.

ترجمه ی جاوااسکریپت از کلاس ها

مجال یادگیری TypeScript اساسی میباشد که به خیال و خاطر داشته باشید که TypeScript دسته ی فراتر جاوااسکریپت میباشد و به خودی خویش یک گویش استثنا ندارد. مرورگر ها صرفا جاوااسکریپت را متوجه می گردند بدین ترتیب برای ما اساسی میباشد که متوجه شویم که جاوااسکریپت بوسیله TypeScript ترجمه میگردد.

TypeScript یک آیتم برای طراحی جاوااسکریپت مبنی بر استاندارد های ECMA ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با به کارگیری از درفش target در فولدر tsconfig.json، TypeScript را برای ترجمه به جاوااسکریپت ES5 یا این که ES6 (ES 2015) و حتی ES3 تنظیمات نمایید. مطرح ترین تفاوت فی مابین ES5 و ES6 مرتبط با کلمه ها کلیدی class ، let و const میباشد که در ES6 معرفی شدند.

اگرچه ES6 بیشتراز یک‌سال میباشد که معرفی گردیده‌است البته هنوز بیشتر مرورگر ها بطور بی نقص از ES6 هواخواهی نمی‌کنند بدین ترتیب در حالتی که شما درحال تشکیل داد اپلیکیشنی میباشید که مرورگر های دیرین را مقصود قرار می‌دهد ES5 را تحت عنوان مقصود درنظر بگیرید.

براین اساس جاوااسکریپتی که پیاده می گردد براساس پیکربندی غرض مختلف خواهد بود در اینجا مثالی از کلاس در TypeScript خوا هیم داشت و جاوااسکریپت را هم برای ES5 و هم برای ES6 ایجاد خوا هیم کرد. کد پایین تعریف و تمجید کلاس در TypeScript میباشد:

 

این به عبارتی کدی میباشد که در نصیب شعور کلاس ها معرفی کردیم. در این مکان یک کلاس به اسم News داریم که سه عضو دارااست که دو عضو public و یک عضو private میباشد. کلاس News یک سیاق format نیز داراست که دنباله ای از حرفه ها را از متغیر های اعضاء برمی گرداند.

آنگاه یک شیئ از کلاس News در خط 10 میسازیم و به صفات public مقادیر را نسبت می‌دهیم. در خط انتها اسلوب format را برای چاپ فیض فراخوانی میکنیم.

اکنون اذن دهید برای این کلاس به جاوااسکریپت ترجمه گردیده به وسیله کامپایلر TypeScript نگاه کنیم.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 118 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 13:51

اگه کاغذ در آغاز یه وب سایت طراحی اپلیکیشن در مشهد حکم رایا پارس ویترین application دکان رو داشته باشه، پس وب لاگ هم نقش مبلمانش رو داره.
ارکان مازاد که شما رو از برندهای دیگه تمایز میدن، موقعیتتونو تو بازار تعریف‌و‌تمجید میکنن و مخاطب رو به خرید سوق میدن. ولی مقصود یه وب لاگ دقیقا چیه و چطوری میتونید مطمئن شید که شایسته ترین وب لاگ رو دارید؟

وب لاگ چیست؟
بلاگ یه نوشته‌علمی میباشد که بصورت آنلاین قرار گرفته تا در دسترس بازار هدفتون باشه. سادست خیر؟ ولی در واقع جزئییات های متعددی داره، پس بی آلایش نگیرید.
بلاگ ها جزء جدانشدنیه باکس ابزار تمامی موسسه ها بازاریابی هستن. اگه صحیح ازشون به کارگیری نمایید میتونید درجه سایتتونو بالا ببرید و به جذب خریدارهای بیشتری نائل بشید. البته اگه بد ازشون به کارگیری نمایید، سایتتون کنار زده میشه و کاربر میره به سمت یه وبسایت جذابتر و مفیدتر.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 101 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 13:06

گسترش دهندگان اندروید در طراحی اپلیکیشن در مشهد طول رایا پارس ساختن application نرم افزار های اندرویدی با بحران های رایجی مانند رئیس چرخه حیات حوادث، مرحله مراقبت و ذخیره سازی اطلاعات مواجه میشوند. این عامل ها منجر مشقت بسط نرم افزار اندرویدی می گردند. به این ترتیب درین نوشته ی علمی ایجاد کرد نرم افزار های امروزی با استعمال از معماری کامپوننت ها در اندروید را تحقیق خوا‌هیم کرد.


توسعه و گسترش دهندگان اندروید در زمان ساختن نرم افزار های اندرویدی با معضل های رایجی مانند مدیر چرخه حیات حادثه ها، مرحله حفظ و ذخیره سازی اطلاعات مواجه میگردند. این عامل ها سبب مشقت توسعه و گسترش نرم افزار اندرویدی میشوند. ضمن این ها اعضای یک دسته اندروید هیچگاه طریقه های خویش را درخصوص اینکه از کدام معماری به کار گیری کنیم مطرح نمیکنند. آنان مدام توصیه می کنند که از معماری ای استعمال شود که شایسته ترین سازش رو با نرم افزار داراست، که در بیشتر مواقع این توصیه سبب ساز گنگی بیشتر می‌شود تا پر‌نور خیس کردن موضوع.

خوشبختانه مجموعه اندروید، معماری کامپوننت ها را یاروهمدم با آیین نامه ها و ارشادوراهنمایی ها برای حل ایرادات رایج در طول تشکیل داد نرم افزار اندرویدی دراختیار پیشرفت دهندگان گذارده میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 112 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 13:43

به هر روی شما نیاز دارید که طراحی اپلیکیشن در مشهد از رایا پارس یک گویش application اسکریپتی که سمت کلاینت میباشد استعمال فرمائید، به صورت معمول اکثر اوقات یوزرها گرایش دارا‌هستند که از لهجه های جاوا اسکریپتی به کار گیری کنند قدم دهم مرتبط با همین نصیب میباشد که بایستی آماده خواهد شد. منابع فراوانی درین مسیر جان دار میباشد تا به شما یاری کند.

در قدم یازدهم بایستی به سراغ کد نویسی سمت کلاینت جدیدتر بروید و لهجه های تازه را بشناسید قرار وجود ندارد همگی چیز را حافظه بگیرد صرفا شناخت کفایت می نماید.

قدم دوازدهم مرتبط با گویش اسکریپ نویسی سمت سرور میباشد ، یادگیری آن سبب ساز می گردد که بخش اعظمی از امور برای شما آسانتر باشد. در واقع این اسکریپت ها میباشند که کدنویسی را خلاصه خیس می نماید.

قدم سیزدهم گاهی اصلی و ولی شیرین میباشد، در‌این قدم بایستی یک پروژه آزمایشی را برای خودتان فعال‌سازی نمائید، ولی در بالا بایستی بر روی نرم‌افزار نویسی سمت سرور اشراف یابید.

قدم چهاردهم را دور از شوخی بگیرید، در‌این قدم تجربیاتی که در نرم‌افزار نویسی و ساختن پروژه خویش به دست آوردید را یادداشت نمائید، به آسانی می‌توانید از این تجارب برای تایپ کردن پروژه های آجل استعمال نمایید. در لحاظ داشته باشید که به صورت کلی کسانی که قصد دارا‌هستند وارد عرضه نرم افزار نویسی شوند بایستی بردبار و آپ دیت باشند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 13:45